حمل و نقل بین المللی شمس خانه | transemartlogistics

به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می‌دهیم تا برای انتقال محصولات خود بین کشورها به سراغ روش مناسبی متناسب با محصولات خود بروید. معمولا وارداتی که از شرق آسیا به ایران می اید راحت تر است چون فروشنده های این کشورها برای واردات محدودیتی ندارند.اما در ۹۰ درصد بارهایی که از اروپا به ایران حمل میشود بهیج وجه نباید نامی از ایران آورده شود و همین امر فرایند حمل را کمی دشوار می کند. سریعترین خطوط ، خط های هوایی ایرانی مثل ماهان و ایران ایر هستند ولی ظرفیت محدودی دارند و همچنین به تمام کشورهای دنیا سرویس ندارند.اما قطر و امارات و لوفتهانزا شاید پرواز مستقیم نداشته باشند اما سرویس دهی عالی و خدمات ترکینگ خوبی https://transemartlogistics.com دارند. در ایران نیز ارتباط ریلی با برخی از کشورهای همسایه برقرار شده و انتظار می‌رود که این ارتباط در آینده بیشتر گسترش یابد. از طریق ارتباط ریلی با برخی از کشورهای همسایه می‌توان به بسیاری دیگر از کشورها و بازارهای دیگر دسترسی داشت.

ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره 390

اگر به دنبال لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی تهران و شماره تلفن باربری های بین المللی تهران (شرکت های ترانزیت بین المللی)‌ هستید در جدول زیر اسامی شرکت های حمل و نقل بین المللی (کالا و بار جاده ای) تهران برگرفته از انجمن شرکتهای حمل و نقل بین المللی و سازمان راهداری آمده است. حالا شاید برای شما سوال پیش بیاید کهبهترین روش حمل و نقل بین‌المللیبرای کالاهای سنگین چیست. اگر در تجارت نیاز به حمل مقادیر زیادی کالا داشته باشید، اما بازه زمانی تحویل در الویت نباشد، حمل و نقل از طریق دریا راه‌حل مناسبی است. هر کدام از روش­های حمل و نقل برای گونه­ خاصی از کالاها و شرایط مناسب است. به عنوان مثال اگر قصد دارید کالایی را به کشور دیگری بفرستید و از نظر زمانی عجله دارید، روش حمل و نقل هوایی بهترین گزینه است.

حمل و نقل دریایی + قیمت حمل / شرکت حمل و نقل کاسپین

بنابراین در اینجا باید یک سری الزامات و قوانین‌ بین‌المللی ( ترم های اینکوترمز) از جانب خریدار یا فروشنده رعایت شود. این در حالی است که در حمل‌ونقل داخلی صرفا استانداردها و و رویه‌های داخلی مدنظر قرار می‌گیرد. لذا باید نیمی از مسیر به وسیله حمل‌ونقل دریایی تا نزدیک‌ترین کشور به مبدأ طی شود و سپس به وسیله حمل زمینی یا هوایی، کالا به مقصد نهایی انتقال پیدا کند. به کلیه‌ی جابه‌جایی کالا به وسیله انواع کشتی و لنج از طریق راه‌آبی (دریا و اقیانوس) حمل دریایی گفته می‌شود. کلیه‌ کالاها با هر وزن، ابعاد، شکل و جنس از طریق حمل‌ونقل دریایی قابل‌حمل هستند.

حمل به کشورهای آسیای میانه حمل به ترکیه و حمل بار به اروپا را به سریعترین و ایمن ترین شکل ممکن برای صادر کنندگان محترم فراهم می کنیم و با بهره گیری از ظرفیت های نمایندگی های خودمان در کشور های مختلف به بهترین نحو در کنار وارد کنندگان محترم هستیم؛ حمل و نقل بین المللی تخصص ماست. صنعت حمل و نقلبه عنوان پیش‌نیاز و زیربنای توسعه دارای نقش اساسی و کارآمد در باروری امکانات و استعدادهای بالقوه جوامع بوده و توسعه این بخش باعث اقتصادی شدن و رونق دیگر فعالیت‌ها و افزایش تولید ناخالص ملی می شود. همچنین به شکل مستقیم و غیرمستقیم در اشتغال زایی و توسعه مناطق مختلف و رفع انزوای مناطق محروم و مستعد کشور بسیار موثر است.

  • حمل و نقل ریلی روشی مقرون به صرفه و کارآمد برای جابجایی کالا است و مزایای زیادی را ارائه می‌دهد.
  • شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی بر اساس نوع دقیق فعالیت‌هایش در زمینه‌ی حمل کالاها در بین کشورهای مختلف، به انواع مختلفی مانند شرکت فورواردر یا شرکت کُریِرو … تقسیم‌بندی می‌شود.
  • حمل و نقل هوایینسبت به گزینه‌های دیگر حمل هزینه‌های بالاتری دارد.
  • شرکت‌های کریر و فورواردر دو نوع از شرکت‌های حمل ‌و نقل بین‌المللی کالا و بازیگران این حوزه محسوب شده که تجار و بازرگانان کالاهای خود را معمولا از طریق آنها صادر می‌کنند.

حمل و نقل بین المللی شمس خانه | transemartlogistics

فورواردر چه عملا” و با وسایل خود مبادرت به حمل کالا نموده و یا عملیات حمل را به پیمانکار گذارده باشد و چه با صدور سند حمل قبول مسئولیت نموده و قبول مسئولیت او محرزگردیده باشد، مسئول شناخته می شود. سندی است غیر قابل انتقال که حمل کننده با صدور آن متعهد میگردد در قبال کرایه ، محموله یک وسیله نقلیه را از مبداء تا مقصد، حمل و تحویل گیرنده نماید. این کنوانسیون برای ایجاد تسهیلات در رابطه با تشریفات گمرکی کامیونهای حامل کالا که در جاده های بین المللی تردد و از گمرکات کشورهای ثالث عبور می کنند تدوین و به مرحله اجرا درآمده است . البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این روش برای فواصل نزدیک گزینه مناسبی به حساب می‌آید و در صورتی که قصد دارید تا محصول خود را از یک کشور به کشور دیگری ارسال کنید که فاصله طولانی با یکدیگر دارند، این فرآیند تواند بسیار سخت، طولانی و زمانبر باشد.