بهترین لپ تاپ گیمینگ سال 2021 کدام است؟ مجله اعتبارکالا | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ گیمینگ سال 2021 کدام است؟ مجله اعتبارکالا | behtarin-laptop هرچند نبود کیبورد مجهز به نورپردازی RGB در این مدل نیز قانع‌کننده نیست. ورود درست به دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ حدودا ٢۵ میلیون تومان برایتان هزینه خواهد تراشید. اگر حداکثر بودجه شما به ٣۰ میلیون تومان می‌رسد، مدل‌های موجود در این بازه می‌توانند گزینه‌های قابل توجهی باشند. بسیار نادر است که امروزه یک لپ تاپ مخصوص بازی ۱۳ یا ۱۴ اینچی پیدا کنید، چرا که حاشیه‌های کوچک و قاب‌های سبک‌تر، راه را برای لپ تاپ‌های مخصوص بازی نازک و سبک هموار کرده است. این بدان معنی است که روزهای سخت فشار روی لپ تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی تقریبا به پایان رسیده است. از سوی دیگر، می‌توانیم به صفحه نمایشی اشاره کنیم که دارای تغییرات هیجان انگیزی بوده است و نرخ تازه‌سازی بالاتری را در بین دیگر لپ تاپ‌های بازی فراهم می‌کند.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023

Clock Speed در یک پردازنده، سرعت اجرای چند دستور به صورت همزمان است. در واقع یک CPU با سرعت اجرای پردازنده‌ی 3.5 گیگاهرتز، می‌توانید 3.2 میلیارد سیکل در ثانیه را اجرا کند. این لپتاپ دقیقاً همان چیزی است که ابتدای این بخش به آن اشاره کردیم. در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ما تلاش کردیم که به‌روزترین سخت افزارها را به شما ارائه دهیم. با این حال برخی از دستگاه‌ها با وجود سخت افزار کمی قدیمی ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

به مشخصات هر یک لپ تاپ‌های لیست نگاه کاملی انداخته و ببینید که به‌راحتی می‌توانند بازی موردنظر شما را اجرا کنند یا خیر. معیارهای خود را لیست کرده و ببینید که چه فاکتوری از بیشترین اهمیت برای شما برخوردار است. هنگام خرید لپ تاپ مخصوص بازی، موارد زیادی باید در نظر گرفته شود.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 80 میلیون تومان

خوشبختانه، اکنون گزینه‌های لپ تاپ گیمینگ بیشتری از هر زمان دیگری وجود دارد، از ارزان‌قیمت گرفته تا لپتاپ‌های قدرتمند جایگزین دسکتاپ. برخی با کارت‌های گرافیکی فول سایز Nvidia GeForce RTX عرضه می‌شوند، در حالی که برخی دیگر به سراغ طرح‌های کارآمدتر Max-Q می‌روند که شاسی نازک‌تر و (گاهی اوقات) بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون فن‌های ساکت‌تری دارند. برند ROG یا Republic of gamers در کنار تمام پرچمداران ایسوس قرار می‌گیرد؛ تمام محصولات ساخته شده با برند ROG از لپ تاپ‌ تا نمایشگر برای بازی ساخته شده‌اند. با اولین نگاه به لپ تاپ ROG Strix G513RC جذابیت آن و کیفیت ساخت دستگاه توجه شما را به خود جلب می‌کند. برای نگاه دوم باید لپ تاپ را روشن کنید و اژدهای ROG بیدار می‌شود، با لپ تاپ ROG Strix G513RC هر کاری در دنیای دیجیتال ممکن می‌شود. و اما لپ تاپ ROG Strix G513RC ارزان ترین و اقتصادی ترین لپ تاپ گیمینگ از سری ROG ایسوس.

  • افراد زیادی وجود دارند که این لپتاپ‌ها را دوست نداشته و به نظرشان طراحی خوبی ندارند.
  • این مدل از لپ‌تاپ برند ایسوس به نسبت مبلغی که برای آن پرداخت می‌کنید، ارزش بالایی دارد.
  • جایگاه استفاده این لپ تاپ کاملا مشخص است و تنها برای ارائه تجربه خارق‌العاده در زمینه گیمینگ در نظر گرفته شده است.
  • این پکیج با 16 گیگابایت حافظه رم DDR4، 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD تکمیل می‌شود.