کمتر از یک ماه پیش گزارش شد که دسترسی ب ام و به سوپرشارژر به هر دلیلی تا «آخر در سال 2025» به تعویق افتاده است. من این را می گویم، اگر BMW هوشمند باشد، درگاه های شارژ خود را در سمت راننده عقب خودرو استاندارد می کند تا با شارژرهای تسلا به درستی کار کند، بنابراین مجبور نیستید دو نقطه را برای وصل کردن شارژ کنید زیرا اکثر شارژرهای تسلا هستند. دارای کابل های بسیار کوتاه
همچنین امیدوارم شاهد همکاری تسلا با خودروسازان برای اجرای دوشاخه و شارژ باشم. هیچ چیز در سفرهای جاده ای یا باران یا سرد بودن هوا به اندازه زمانی که باید با یک برنامه سر و کله بزنید و منتظر بمانید تا ماشین شروع به شارژ شود در حالی که برنامه با شارژر از طریق اینترنت ارتباط برقرار می کند، ناراحت کننده نیست. من در چندین جا بودهام که خدمات تلفن همراه ضعیفی وجود دارد که برنامه EA حتی کار نمیکند، بنابراین مجبور شدم برای پرداخت ضربه بزنم که به این معنی بود که نرخ تخفیفی خود را دریافت نکردم.
همچنین امیدواریم که BMW نرمافزار را در خودروها بهروزرسانی کند تا وصل و شارژ به خودرو مرتبط باشد و مشخصات خاص BMW مورد استفاده قرار نگیرد. وقتی i7 خود را روی پروفایلم میرانم، دوشاخه و شارژ EA کار نمیکند زیرا به حساب BMW نامزدم مرتبط است. همین موضوع در مورد هات اسپات 5G… ای کاش به جای اینکه هر پروفایل راننده BMW به برنامه داده پولی جداگانه خود نیاز داشت، فقط به خودرو متصل می شد.
https://insideevs.com/news/736217/bm…ially-delayed/
آخرین ویرایش توسط AventurinG26; دیروز در 08:25 بعد از ظهر..
منبع: https://bmwi.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2145160