آموزش تعمیرات ایسیو ECU ویژه بازار کار 1402 از مبتدی تا پیشرفته | آموزشگاه کاسپین تبریز

یکی از زمینه های بسیار مناسب با برخورداری از بازار کار عالی، رشته تعمیرات ایسیو می باشد. آموزش تعمیرات ایسیو ecu کارماشین از دوره های پرطرفدار مربوط به خودرو می باشد که در این دوره شروع به آموزش تعمیر و عیب یابی ایسیو اتومبیل های مختلف اعم از ماشین های سایپا و ایرانخودرو و خودروهای خارجی همانند هیوندا، اتومبیل های چینی ، تویوتا و… می پردازیم. دوره آموزش تعمیرات ایسیو هم ایسیو خودروهای داخلی و هم خودروهای خارجی را شامل می شود و دو مبحث جداگانه نیست. مدرس دوره تعمیرات کامپیوتر خودرو مهندس غفاری زاده با سابقه شش سال تدریس و تجربه تخصصی در تعمیرات ایسیو می باشند. بطور کلی، مباحث از عیب یابی برد و ارتباط آن با سنسورهای خودرو و برق شروع می شود.

  • خودروهای ABS وارداتی و تعمیرات خودروهای ای بی اس تولید داخل بصورت کامل بررسی می شود.
  • همچنین آموزش تعمیر ای سی یو خودرو شامل دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری می باشد.
  • در این راستا نحوه تشخيص و بررسي مكانيزم انواع سیستم‌های موتوری خودروهای جدید، شناخت آی سی های موجود روی کیلومتر و توانايي تشخيص و بررسي مكانيزم bcm,icu,ecm و….
  • پیش نیاز شرکت در این دوره ، مهارت تعمیر ایسیو برای ماشین های تولید داخل است.

آموزش تعمیرات ایسیو ECU ویژه بازار کار 1402 از مبتدی تا پیشرفته | آموزشگاه کاسپین تبریز

دوره آموزش تعمیرات ایسیودر آموزشگاه فن آموزان شامل ای سی یو ماشین های داخلی (مانند ایران خودرو و سایپا و … )، ای سی یو خودروهای خارجی (تویوتا ، کیا ، هیوندای و خودروهای چینی و …) می باشد. مباحث ای سی یو خودرو سنگین نیز به دلیل حرفه ای و پیشرفته بودن آموزش ها در دوره ای مجزا تدریس می شود. هر چند با گذراندن دوره ecu ، توانایی تعمیر ecu خودرو های سنگین را نیز در حد قابل قبول بدست خواهید آورد. دوره حضوری آموزش تعمیر ECU یک دوره عملی برنامه نویسی و نقشه برداری مجدد ECU خودرو می باشد که شامل تمرین های عملی در مورد استفاده از نرم افزار اختصاص داده شده به برنامه نویسی خدمات سخت افزاری و عیب یابی ایسیو خودرو و در نهایت تعمیر تخصصی آن است. شرکت در دوره های حضوری شرایطی را برای کارآموز فراهم می کند تا بتواند با ابزار های عمومی و تخصصی تعمیر ایسیو کار کرده و با ارتباط با استاد دوره و هم کلاسی ها خود، وارد بازار کار شده و به درآمد بالا برسید. آموزش تعمیرات ایسیو خودروتعمیر ایسیو خودرو یا همان کامپیوتر خودرو در سالیان اخیر یکی از شغل های پردرآمد در زمینه برق خودرو محسوب می شود .

درآمد شغل تعمیر ایسیو خودرو

از آنجایی که این کلاس به طور صفر تا صد برگزار می شود و مدرس دوره در تلاش است تا مفاهیم را به زبان ساده و به صورت ابتدایی به کارآموزان با هر سطح سواد و مدرکی منتقل کند، هیچ محدودیتی در ثبت نام افراد وجود نداشته و داشتن سواد خواندن و نوشت و مدرک دیپلم کفایت می کند. برای مثال ممکن است شما ترجیح دهید به عنوان کارمند در یک مغازه تعمیرات و خدمات الکترونیکی خودرو فعالیت کنید. در این صورت درآمد شما بسیار با فردی که خود کسب و کار شخصی در زمینه تعمیرات ایسیو و سیستم های کامپیوتری اتومبیل را دارد متفاوت خواهد بود. ایسیو از مهم ترین قطعات در سیستم برق خودرو است ؛که از قطعات و سنسورها مختلفی ایجاد شده و نقش مهمی را در عمکلرد درست دیگر سیستم های خودرو ایفا مینماید .

دستمزد معقول ، سرعت کار ، کیفیت بالای کار همگی نقش پررنگی در جذب رضایت مشتری داشته و به موجب آن درآمد شما را نیز افزایش میدهد. نقشه تعمیرات هم در قالب دی وی دی بصورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار داده میشود. امتحان عملی برای ارزیابی توانایی ها و مهارت های شما می باشد که برای قبولی در آن باید حداقل 70 درصد نمره را کسب کنید. اگر بتوانید این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر بگذارید، قادر خواهید بود مدرک فنی و حرفه ای تعمیر ایسیو را از سایت رسمی سازمان استعلام گرفته و اقدام به صدور آن بفرمایید. برای پرداخت شهریه نسبت به انتخاب روز و ساعت برگزاری دوره می توانید به صورت نقدی یا اقساطی، پرداخت شهریه کلاس را انجام دهید.

البته در سایت ما و همچنین سایت های دیگر مقالاتی در رابطه با آموزش رایگان ECU خودرو وجود دارد و البته که تکمیل نیست. شما برای یادگیری آموزش تعمیر ECU باید در یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات ECU ( نظیر پارسیان صنعت خودرو ) ثبت نام کنید تا بتوانید به ای سی یو یا کامپیوتر خودرو مسلط شوید و کار تعمیر ایسیو را انجام دهید. در دوره آموزش تعمیرات ای سی یو شما علاوه بر تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این ایسیو با روش بی کد کردن – خام کردن – بدست آوردن کد سوییچ و … ایسیو زیمنس بایفیول آشنا می شوید.

آموزش تعمیرات ای سی یو پارسه باامکان رزرو با ۵۰/۰۰۰