
بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1404
پیاده رو مینی کوپر اس | سوله هفته
شید به خصوص دوست ندارد در مورد مینی های جدید صحبت کند، زیرا نمی تواند همه چیزهای R52، R53، R56 را درک کند. این فقط او را گیج می کند و بهشت \u200b\u200bفقط می داند که پیاده روی زیر ۲ هزار پوندی این هفته به کدام «بسته» نزدیک تر است. اگر کار بهتری برای انجام دادن ندارند، مینی نردها می توانند بیایند و آن را در انجمن برای ما توضیح دهند.
تنها کاری که شید برای انجام دادن در اینجا آماده است این است که بخش نازکی از دانش Mini خود را با چیزی که آمسترادش با اکراه به آن افزوده است، ترکیب کند، یعنی اولین کوپر پیاده رو در سال های 2007 و 2008 به عنوان نسخه محدود مینی با انتخابی از آن ها فروخته شد. چهار رنگ، فرمان و دسته دنده چرمی دو رنگ، تزئینات داخلی Sidewalk، تشک های کف، نشان ها و درج درها، رینگ های آلیاژی 17 اینچی Night Spoke در نسخه های Cooper S، و روکش چرمی انگلیسی که شید فکر می کرد قرار است در آن باشد. دیوید دیکینسون براون یا مالت براون که به طور رسمی شناخته می شد. او مطمئن نیست که چرا در این ماشین سیاه است، اما از این بابت سپاسگزار است.
Sidewalks بعدی موتور 2.0 لیتری توربو 192 اسب بخاری و 206 پوند فوتی داشت، چرخ هایی که ادوارد دست قیچی دوست داشت و سقفی با الگوی پیکان گرافیکی بافته شده منحصر به فرد چاپ شده بود، که کمی زندانی به نظر می رسید، اما Sidewalk نسل یک ما به این صورت بود. یک کوپر معمولی 1.6، یک نسخه JCW 100 خاموش یا، مانند اینجا، با موتور کوپر S سوپرشارژر 168 اسب بخاری و 162 پوند فوتی. وقتی چند دور بر روی آن داشتید، مثلاً بیش از 4000، این یک توده گیج کننده بود، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که خیلی بیشتر از 10000 مایل از لاستیک های جلو خارج شوید، صرف نظر از اینکه دمنده را دنده کنید یا نه.
چرخ های 17 اینچی خشن به نظر می رسند، اما حتی بدون لاستیک های ران فلت اختیاری، سواری به دور از جذابیت خواهد بود. دید عقب در خودروهای کانورتیبل بسیار مزخرف بود، حتی اگر موفق نشده بودید دو دوست خود را متقاعد کنید که به زور خود را به عقب برای لول ها وارد کنند، بنابراین سنسورهای پارک عقب که ممکن است فکر کنید در یک مینی اضافی هستند (و خوشبختانه با آن همراه بود. هر پیاده رو) در واقع کم و بیش ضروری بودند. در غیر این صورت وقتی سقف پایین بود، برای دید زباله هایی که در هنگام بالا بود دعا می کردید. بهتر است به سقف نرم Mini به عنوان یک صندلی دو نفره با صندلی های عقب نگاه کنیم که تا می شوند تا فضای چمدان کمی بدتر ایجاد شود.
عکس های فروشنده نشان می دهد که سقف روی این سقف کار می کند، که وقتی موتورها بسته شدند، همانطور که معمولاً انجام می دادند، این کار را نکردند. هنگامی که آنها کار می کردند سقف به سرعت عمل کرد، به طور دقیق در 18 ثانیه. با وجود این، بیش از چند تاپ نرم تحت ضمانت تعویض شدند، اما آنهایی که جایگزین شده اند نیز از کار می افتند، اغلب خارج از گارانتی. یکی از مالکان در مدت دو ماه سه بار سقفش را عوض کردند زیرا مواد مدام پاره می شدند. برخی دیگر دریافتند که قسمت بالایی به درستی بسته نمی شود و باعث ایجاد صدای باد و جغجغه می شود.
مشکل بزرگ Minis به طور کلی تعداد مشکلات بزرگی بود که آنها تمایل داشتند به آن دست یابند. بسیاری به نمونه های با سقف پارچه ای مانند این نگاه می کنند و بلافاصله فکر می کنند که نشتی دارند، اما آزاردهنده ترین نشتی ها در Minis بیشتر احتمال دارد که نشتی های الکتریکی باشد که ردیابی آن ها دشوار باشد. چراغ های ترمز ممکن است در موقعیت روشن بچسبند. فراتر از برق، درب صندوق عقب ممکن است بسته نشود. اگر جعبه دستکش را قفل کرده باشید، ممکن است نتوانید دوباره قفل آن را باز کنید. در طول تلاش برای مرتب کردن یک جغجغه، دلالان گاهی اوقات ناخواسته دو یا سه مورد جدید را راه اندازی می کردند. همه صندلی های جلو را خیلی راحت نمی دانستند. مینی گیربکس های خودکار عالی نبودند، پس خوب است که این گیربکس دفترچه راهنما دارد، اگرچه آنها هم خطاناپذیر نبودند، گاهی اوقات کمتر از یک سال قبل از انقضا عمر می کنند.
شید از تلاش برای دریافت پاسخ های قطعی از اینترنت در مورد هزینه مالیات سالانه جاده صرف نظر می کند، بنابراین رقم 365 پوندی که او برای این مورد به دست آورده است در بهترین حالت باید به عنوان توصیه ای تلقی شود. ارقام هزینه ای که برای خدمات در نمایندگی های BMW به شما داده می شود ممکن است به همان اندازه عجیب و غریب به نظر برسد، عمدتاً به این دلیل. هیچ فاکتور فروشنده ای Mini نخواهد بود، به خصوص در لندن که در آن سال گذشته میانگین نرخ کار در گاراژ غیر خاص 141 پوند در ساعت بود. شما می توانید با زندگی در هادرسفیلد 94 پوند از آن کم کنید، اما نقطه ضعف آن این است که باید در یا حداقل نزدیک به هادرسفیلد زندگی کنید.
چیزی که در مورد هادرزفیلد وجود دارد این است که بهتر از آن چیزی است که فکر می کنید - و این چیزی است که با مینی مشترک است. تقریباً تمام نقدهای منفی Mini که آنلاین می خوانید، انبوهی از نقص ها را برطرف می کنند و سپس با بیان اینکه چقدر ماشین را دوست دارند، نتیجه گیری می کنند. این همان طلسمی است که این ماشین های کوچک می توانند ببافند.
نقص هایی که در آزمایش MOT ژانویه 23 برای سوله ما ذکر شد، به دلیل کار نکردن ترمز دستی آنطور که باید، نشت روغن زیاد، پوتین های CV فرسوده، قطعه فرمان برقی تراوش کننده، و بازی جزئی در یک توپ انتهایی میله مسیر بود. مفصل شید به خوبی می داند که هر زمان که میله به پایان می رسد و بازی خفیف در دستور کار قرار می گیرد، تراوش همیشه امکان پذیر است، و زمانی که چکمه های دودگی و بی جی ها درگیر هستند، می توانید آن را دو برابر کنید، اما او فکر می کند که هیچ یک از این مسائل نباید باعث شکستن معامله شود.
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48980