
بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1404
پورشه 911 توربو S 790 اسب بخاری Techart در واقع عالی به نظر می رسد
هیچ ایرادی در پورشه 911 توربو S وجود ندارد، مگر اینکه، البته، نقطه نرمی برای اسپویلر کلاسیک دم اردک داشته باشید. ما این کار را می کنیم، و ظاهراً، افراد حاضر در Techart نیز همین کار را می کنند. جدیدترین پیشنهاد شرکت تیونینگ مستقر در آلمان، یکی را به Turbo S اضافه می کند و برای شیرین کردن این معامله، می توانید تا 790 اسب بخار قدرت نیز داشته باشید.
از Techart GTstreet R Touring دیدن کنید. همانطور که می بینید، چیزی بیشتر از یک بال عقب جدید در اینجا اتفاق می افتد. تک ارت می گوید کیت بدنه جدیدش دارای بیش از 40 جزء مختلف از جمله پیش بندهای قابل تنظیم جلو و عقب است. گلگیرهای کربنی جدید، دامن های جانبی، ورودی های هوا، فلرهای گلگیر و کاپوت و موارد دیگر وجود دارد. این مقدار زیادی کربن است و می توان جزئیات آن را با روکش براق یا مات نشان داد.
اما، نقطه مقاومت آن دم اردک بسیار شیرین در پشت است. این یک ظاهر کلاسیک است که، صادقانه بگویم، ما می خواهیم بیشتر از آن را مستقیماً از پورشه ببینیم. Techart تنظیمات استاندارد Turbo S را با این اسپویلر ثابت تعویض می کند، که به گفته شرکت برای نیروی رو به پایین و آیرودینامیک خوب در سرعت های بالاتر متعادل است. همچنین 60 درصد سبک تر از چیزی است که از کارخانه دریافت می کنید، و طراحی هوای بیشتری را به موتور تخت شش تقویت شده می رساند تا به خنک ماندن آن کمک کند.
این مهم است، زیرا Techart همچنین ارتقای قدرت را در GTstreet R Touring ارائه می دهد. دو مرحله در دسترس است که در مرحله اول 60 اسب بخار قدرت و 74 پوند فوت گشتاور به موتور قدرتمند اضافه می شود. مرحله دوم تهاجمی تر است، تعویض توربوشارژرهای جدید و لحنی که پارامترهای موتور و گیربکس را تنظیم می کند. همچنین یک سیستم اگزوز سفارشی پیچ شده است که همگی منجر به 790 اسب بخار قدرت و 700 پوند فوت گشتاور می شود. این یک افزایش 150 اسب بخاری و 110 پوند فوتی نسبت به نمونه اولیه Turbo S است. Techart می گوید حداکثر سرعت آن 217 مایل در ساعت است.
برای مدیریت نیروی رانش اضافی، ارتقاء سیستم تعلیق اسپرت خودرو را تقریباً 1 اینچ کاهش می دهد. کویلورهای قابل تنظیم Techart اختیاری هستند و توسط چرخ های قفل مرکزی Techart با اندازه 20 اینچ در جلو 21 در عقب پشتیبانی می شوند. این شرکت مسیر جلو را به اندازه یک اینچ گسترش می دهد و ترمزهای دیسکی کربنی هوا در دسترس هستند. در مورد فضای داخلی، انتظار انبوهی از چرم، آلکانترا، فیبر کربن، آلومینیوم و موارد دیگر را داشته باشید.

17 عکس ها
قیمت یک 911 توربو S 800 اسب بخاری با اسپویلر اردک چقدر است؟ Techart فقط هزینه را برای خریداران اروپایی ذکر می کند که از 98250 یورو شروع می شود. تقریباً به 107000 دلار تبدیل می شود، اما به خاطر داشته باشید که این فقط هزینه تبدیل است. شما همچنان به یک 911 Turbo S 230,000 دلاری و به علاوه هزینه هر گزینه Techart اضافی نیاز دارید. هر چند با قیمت انحصارطلبی همراه است. این شرکت تنها قصد دارد 25 نمونه بسازد.
منبع: https://www.motor1.com/news/711727/techart-gtstreet-r-porsche-911-turbo-s/