من فردی سبز ایرلندی در Tartufo G82 M4 xDrive "Build" Journal
انتشار: دی 04، 1403
بروزرسانی: 31 فروردین 1404

من فردی سبز ایرلندی در Tartufo G82 M4 xDrive "Build" Journal


BIMMERPOST
این مسابقه xDrive منفرد ایرلندی سبز M4 2024 من است که اوایل این ماه با 1054 مایل در آن انتخاب کردم. در حالی که من برای ساخت گسترده برنامه ریزی نمی کنم، می خواستم هر گونه تغییر ظریف را مستند کنم زیرا این رنگ کمتر رایج است.

قبل از این، من یک دفترچه راهنمای G80 2022 با مشخصات بسیار ابتدایی مشکی روی مشکی داشتم، اما هرگز به طور کامل به گیربکس متصل نشدم. در اواخر تابستان در حین تحصیل برای دریافت گواهینامه حرفه ای آن را فروختم (وقت آزاد نداشتم و ماشین فقط حواس پرتی را به وجود می آورد)، برنامه ریزی کردم که وقتی امتحانم را در نوامبر قبول کردم، وضعیت روزانه راننده ام را دوباره ارزیابی کنم. در ابتدا، یک 992 GTS یا C4S را در نظر گرفتم (هر دو را در رویدادهای خصوصی پورشه در سامیت پوینت ریس وی رانندگی کردم و عاشق شدم)، اما پس از بررسی، متوجه شدم که آنها برای نیازهای روزانه من، مانند حمل و نقل من، کاربردی نیستند. وسایل سگ یا گلف باید چماق هایم را در 911 داخل کابین می گذاشتم.

این باعث شد که به G82 فکر کنم. در ابتدا کمی شبیه دوبار خرید یک ماشین مشابه بود، اما به سرعت متوجه شدم که G80/G82 دستی و xDrive چقدر متفاوت هستند. جدا از یادداشت موتور و فضای داخلی آشنا، واقعاً اصلاً شبیه به هم نیستند. می دانستم که xDrive یک راننده اسپرت روزانه عالی خواهد بود. من قصد داشتم یک مدل 2025 سفارش دهم اما با این ماشین برخورد کردم و نتوانستم از آن بگذرم.

چشم انداز این خودرو یک "روزانه آقایان" است - کلاسیک و دست کم گرفته شده (برخلاف Signal Green X5M فردی همسرم). بدون اگزوز با صدای بلند، مدهای شدید یا هر چیز خیلی تهاجمی. باید به اندازه کافی اصلاح شود تا مشتری را برای ناهار انتخاب کند بدون اینکه زیاده روی کند.

من باید فریاد بزنم احسان یو - او مرا از تحویل ماشین کرایه ای سوار کرد و به نمایندگی رساند و به بازرسی ماشین کمک کرد. صندلی های سطلی زیبای تارتوفو او به من یادآوری کرد که با صندلی های راحتی انتخاب درستی کردم!

از آنجایی که ماشین را داشتم، تابستان های پیرلی را با دو رنگ 825Ms با Continental DWS 06+ در تمام فصول (تنظیم زمستانی من) تعویض کردم، 825Ms نقره ای احسان را خریدم (تست تابستانی من) و ماشین را رنگی کردم. توسط Speed \u200b\u200b& Tech Motoring. RJ در Speed \u200b\u200b& Tech همچنین قسمت کوچکی از PPF را در سپر جلو که در حال بالا آمدن بود، ثابت کرد.

مدهای برنامه ریزی شده:

فنرهای پایین آورنده کیت Eibach Pro (سعی کنید خیلی پایین نیاید)
اسپیسرهای کلاسیک 12 میلی متری F/R آینده
کیت Millway Monoball (این را روی G80 من داشت - ضروری است)
کیت لینک عقب کاربان
کنترلر شیر SST
بازتابنده های همسان با رنگ
لب فیبر کربن M Performance
مصرف دینان CF
مهاربند CF Strut
پوشش موتور همرنگ

می توانید من را در IG در @par__m3 دنبال کنید (هنوز باید در برخی مواقع دستگیره ام را عوض کنم)


آخرین ویرایش توسط not_brg; امروز در 11:24 صبح..


منبع: https://g80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2154989