
بروزرسانی: 28 خرداد 1404
ماشین های مجدد 10 هزار پوندی سریع تر بروید | شش تا از بهترین ها
آئودی A4 2.6، 1996، 80 هزار، 5500 پوند
بنابراین آئودی A4 همانطور که می دانیم دیگر وجود ندارد و با A5 Saloon و Avant جایگزین شده است. با گذشت 30 سال از معرفی جایگزین دهه 80، واقعاً اصلاً A4 اصلی زیادی وجود ندارد. هنگامی که آنها سطح می شوند، تمایل به 1.8 توربو یا قدرت دیزل دارد. مدل هایی که در آن روز بیشترین حس را داشتند، اگرچه هرگز آن هایی بودند که طمع نداشتند - در دهه 90 یا اکنون. با این حال، این یکی از آن ها نیست، زیرا یک 2.6 V6 A4 است که در زمان جدید نادر است (زیرا 2.8 قدرتمندتر در اطراف وجود داشت) و اساساً اکنون منقرض شده است. اسپورت ترین این لیست نیست، اما با گیربکس دستی و در شرایط واقعاً دوست داشتنی - فقط 80 هزار در 28 سال، متعلق به همان خانواده پس از عرضه نسخه نمایشی - و بدون خوردگی. آئودی قدیمی در بهترین حالت خود - و فقط با 5 هزار پوند.
نیسان Primera GT، 1998، 7995 پوند
اگر آئودی به اندازه کافی مسابقه دهنده نیست، باید این کار را انجام دهد - نیسان Primera GT. یک اسطوره ماشین تور در سراسر جهان، و به ویژه در BTCC، GT و برنامه مسابقه ای با سقف حلبی آن باید به تصویر پریمرا کمک می کردند که پایانی نداشته باشد. از همان ابتدا، پرچمدار پرفورمنس با SR20 16 سوپاپ و شاسی مرتب شده خود واقعاً یک قهرمان غیرمنتظره بود. با این حال، GT کم ارزش باقی ماند، زیرا هنوز هم کاملاً شبیه پریمراست. تعداد کمی در دوره فروخته شده و حتی تعداد کمتری باقی مانده است، اما برخی از کورکرها هنوز در آنجا هستند - اگرچه گاهی اوقات آنها در ایرلند شمالی هستند. و آنها از ژاپن آمده اند. با این حال، ما نمی توانیم به این یکی نه بگوییم، با خودروهای تورینگ هوا - که گفته می شود مناسب کارخانه است - و سفید مروارید درست مانند یک ماشین مسابقه ای مناسب. با توجه به قیمتی که برخی از نمادهای کلاسیک نیسان اکنون سفارش می دهند، 8 هزار پوند احمقانه به نظر نمی رسد. به خصوص با فضایی برای لذت بردن از تفریح \u200b\u200bهمه اعضای خانواده…
هوندا آکورد تایپ R، 2001، 107 هزار، 8995 پوند
هنوز هم تا حدودی تایپ R فراموش شده، که واقعاً نباید باشد، آکورد در چند سال گذشته کمی از تجدید حیات لذت برده است. این زمانی بود که خودروهای مسابقه ای شروع به جدی شدن کردند: Primera و امثال آن با 150 اسب بخار یا بیشتر سرگرم کننده بودند، اما آکورد می توانست از 4 لیتری 2.2 لیتری خود تقریباً 100 اسب بخار قدرت داشته باشد. اوج قدرت در 7200 دور در دقیقه ساخته می شد، به 8 می رسید و صدا از خوشبختی VTEC خالص بود. آکورد سخت افزار شاسی جدی تری داشت که می توانست از آن بهره ببرد، که بیشتر مطابق با الگوی عجیب و غریب ارائه شده توسط Integra بود تا سیویک ارزان و شاد پس از آن: تفاوت لغزش محدود و بدنه 40 درصد سفت تر، اما وزن پایین تر فقط 1306 کیلوگرم به لطف حذف برخی از خاموش کننده های صدا. این فیس لیفت شده باید همگام سازی های دردسرساز کمتری داشته باشد و در حالی که دیگر استاندارد نیست، به نظر می رسد که روی آن نقطه گذاری شده است. ضرر یک نفر برای خرید خانه مطمئناً می تواند سود شما باشد.
Vauxhall Insignia VXR، 2014، 65 هزار، 9995 پوند
سریع ترین Insignia همیشه در برابر پول به عنوان یک خرید جدید مانند ماشین زیادی به نظر می رسید، مخصوصاً در هنگام استفاده. از کجا می خواهید یک خودروی 10 ساله با بیش از 300 اسب بخار از موتور V6 توربو، چهار چرخ متحرک، گیربکس دستی و میانگین مسافت 6000 مایل در سال با 10 هزار پوند تهیه کنید؟ مطمئناً مقرون به صرفه بودن می تواند هزینه های جاری را راحت تر بپذیرد. VXR ممکن است از روزهای پرافتخار چهار و پنج در سریع نباشد، اما کاملاً به معیارهای مهم پایبند است، با بارهای قدرت، بارهای تجهیزات استاندارد و فضای زیادی برای همه خانواده. این حتی یک سالن چهار در واقعی است، علی رغم آنچه در آگهی می گوید، مطمئناً نادرترین سبک بدنه VXR است. به عنوان یک سوپراسپرت بعدی، این Insignia باید قادر به سرعت 170 مایل در ساعت باشد که تعطیلات خانوادگی را سرگرم کننده می کند. پنج تایی که اخیراً سرویس شده و ظاهراً وضعیت خوبی دارند، با قیمت کمتر خیلی سریع تر پیش نمی روند.
فورد موندئو ST220، 2006، 74k، 7990 پوند
قوانین بیان می کنند که در مورد خودروهای پرفورمنس برای همه افراد، فورد باید از واکسهال در لیست کوتاه پیروی کند - یا برعکس. مجبورند. ST220 از هر نظر بهترین موندئو ساخته شده بود، که آن 3.0 لیتری V6 پر صدا را با شاسی توانمند Mk3 ترکیب می کرد. ST Mondeos در اینجا متوقف شد و توربو پنج سیلندر بعدی هرگز کاملاً یکسان نبود. کمی شبیه آکورد، در واقع، این چیز در دوره ای نقدهای مثبتی دریافت کرد، اما این مانع از فروش آن در تعداد نسبتاً کم نشد. با توجه به زنگ زدگی که تعداد کمی از فوردهای سریع (مانند بسیاری از فوردهای سریع)، ST220های واقعاً خوب بالاخره شروع به دریافت قدردانی می کنند که شایسته آن است. این دریچه آبی پرفورمنس فقط 74 هزار نفر را پوشش داده است و فوق العاده به نظر می رسد: چرخ ها خورده نشده اند، تکیه گاه صندلی ها دست نخورده هستند و حتی آن پلاستیک های بدنام خش دار خوب به نظر می رسند. به علاوه این یکی از آخرین مواردی است که نرخ مالیاتی ارزان تری دارد - زمان آن است که ببینید سر و صدا ST220 در مورد چیست.
BMW 330i (E46)، 2000، 44k، 8450 پوند
اگر به یک E46 330i می رسیدید، در ابتدای قرن همه چیز به خوبی پیش می رفت. در حالی که بسیاری از هیاهوها در آن زمان حول آن چیزی بود که ب ام و با قدرت دیزل به دست آورده بود، چیزی برای رقیب بنزینی 231 اسب بخاری مستقیم وجود نداشت - چه از داخل ب ام و و چه از مدل های جایگزین. 330 با موتور M54 جایگزین 328 با موتور M52 در اوایل زندگی E46 شده بود، و افزایش تقریباً 40 اسب بخاری دیگر فقط یک BMW کوچک بزرگ را خواستنی تر کرد. به همین دلیل است که اکنون برای پیدا کردن یکی از آن ها تلاش خواهید کرد، زیرا بسیاری از آنها راه خود را به مسیرها یا مدارهای دریفت پیدا کردند. به عنوان یک خودرو، این خودرو جذابیت کمتری برای آن جمعیت خواهد داشت، اما چه بازمانده ای: فقط 44000 مایل از سال 2000، آخرین مالک برای بیش از 20 سال، یک نمای بیرونی به ظاهر بی عیب و نقص و به همان اندازه کابین زیبا. اگر از BMW های جدید زیاد خوشتان نمی آید، این کار باید انجام شود - و مطمئناً به احتمال زیاد پولی هم از دست نمی دهید.
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48795