
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
تویوتا GT86 | بلوک حراج PH
علیرغم اینکه حتی بهتر از حد انتظار ظاهر شد، هنوز سخت است که به عنوان علاقه مندان از سرنوشت تویوتا GR86 ناامید نشوید. رونمایی این هفته از کانسپت توربوشارژر در SEMA کمی به این احساس کمک نمی کند. و یاریس های 45 هزار پوندی هم نیستند. تویوتا برای مدت کوتاهی سه خودروی بزرگ Gazoo Racing را در بریتانیا عرضه کرد. الان فقط یکی هست شرمنده
در حالی که عرضه همیشه مشکل اصلی GR86 بود، شاید ناراحتی بزرگتر این بود که خیلی دیرتر از آنچه که باید وارد شد. نبوغ آن ماشین این بود که لذت GT86 را حفظ کرد و در عین حال به طور معنی داری آن را در همه جا بهبود بخشید. چیزی که همیشه احمقانه به نظر می رسید این بود که ماشین قدیمی تا سال 2020 پژمرده شد، در حالی که جایگزینی نزدیک به آن تا سال 2022 عرضه نشد. تصور کنید اگر GR می توانست در سال 2019 وارد شود (مطمئناً با عرضه در سال 2012 چندان احمقانه نبود. GT)، و تمام خودروهایی که می توانستند در پنج سال تا کنون فروخته شوند که این پلت فرم می توانست دوام بیاورد. اگر این اتفاق می افتاد، آنها هنوز 30 هزار پوند نخواهند بود.
به هر حال نباید تلخ باشد و اینها. به خصوص که راه حلی در دسترس است: یک GT86 بخرید و آن را اصلاح کنید. این خودرو برای تیونینگ ساخته شده است، انواع قطعات موجود در آن وجود دارد، و اگر دیگر مستهلک نشوند، بسیار ارزان به نظر می رسند: حدود 12 هزار پوند باید یک قطعه خوب دریافت کنید. سپس می توان آن را سوپرشارژر، توربوشارژ، آماده سازی مسیر یا هر چیزی که دوست دارید، برای تجربه GR با هزینه کمتر استفاده کرد. البته کاملاً یکسان نخواهد بود، اما همه ما نقاط ضعف GT را می دانیم - و با توجه به مواردی که به آن پرداخته شد، چه خودروی درخشانی می تواند به دست آورد.
در واقع، رویکردی حتی بهتر از دستکاری با یک GT86 برای تبدیل آن به خودروی اسپرتی که همیشه باید می بود، وجود دارد، و آن خریدن یکی با کار انجام شده - مانند این ماشین. این GT86 2014 به دور از اینکه یک کوبنده با مسافت پیموده شده بالا باشد و به مدت یک دهه از سیستم القایی اجباری استفاده کند، از سال 2022 بیش از 9000 پوند برای ارتقا هزینه کرده است. هر بلوز GR
این همه چیزهای خوب را نیز اضافه کرده است. کارهای زیادی در لیچفیلد انجام شده است، از جمله بسته عملکرد آن که باید 25 اسب بخار دیگر (با اگزوز Milltek) به همراه داشته باشد، به علاوه یک سیستم تعلیق که اکنون از دمپرهای Bilstein B8، فنرهای Eibach و لینک های دراپ جدید بهره می برد. فن اسپورت اوایل سال جاری یک کیت ترمز بزرگ تاروکس را نصب کرد که شامل کالیپرهای شش پیستونی، لنت بهتر و خطوط بافته شده است. هر GT86 واقعاً برای رانندگی خوب است. با این مدها، این یکی قول می دهد که فوق العاده باشد.
تغییرات زیبایی نیز وجود دارد، از جمله آنهایی که طلایی، رینگ های 17 اینچی Pro Track One (سال گذشته نصب شده)، انتخابی از سه دستگیره دنده و یک فرمان هوشمندانه اصلاح شده. این یک نمونه کاملاً حفظ شده، با خراش های مرتبط با سن و غیره نیست، اما در این صورت شما نمی خواهید یکی از آن هایی را که تغییرات اضافه شده است، داشته باشید. در اینجا یک GT86 وجود دارد که باید همانطور که در نظر گرفته شده است رانندگی کنید و از آن لذت ببرید، با خدمات اخیر و MOT بدون مشاوره تا جولای آینده.
چه چیزی بیشتر می توانید بخواهید؟ این به وضوح کمتر از یک GR جدید هزینه خواهد داشت. قیمت خودروهای استاندارد قابل مقایسه در حدود 13 هزار پوند است، در صورتی که به پیشنهاد یا پیشنهاد شما در آخر هفته آینده کمک کند. و با توجه به بعید است که خودروهایی مانند همه 86 دوباره تکرار شوند، به نظر می رسد که خودروهای خوب برای مدتی همچنان مورد تقاضا باقی بمانند. داستان اصلی GT ممکن است یکی از پتانسیل های محقق نشده باشد. در حال حاضر آنهایی که با تغییرات اندکی مانند این ظاهر شده اند، برای لذت بردن از زمان به عنوان یک راه قابل دسترس، جذاب و قابل اعتماد به یک خودروی اسپرت مناسب با محرک عقب آماده شده اند. شما در اولین دوربرگردان GR ها را فراموش خواهید کرد.
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49188