بایگانی های موتور دیزلی پارسیان دیزل ، بزرگترین وارد کننده دیزل ژنراتور کامینز، دوسان | dieselcommittee
انتشار: مهر 06، 1403
بروزرسانی: 03 اردیبهشت 1404

بایگانی های موتور دیزلی پارسیان دیزل ، بزرگترین وارد کننده دیزل ژنراتور کامینز، دوسان | dieselcommittee

معمولا سیستم خنک کننده موتورهای دیزلی با آب یا هوا کار میکند. از رادیاتور برای خنک کردن موتور در سیستم های خنک کننده آبی استفاده میشود. بعد از اینکه سوپاپ ها بسته شده، پیستون به سمت بالا حرکت می کند که به آن نقطه بالای مرگ گفته می شود. در این حالت هوای داخل سیلندر کاملاً فشرده و متراکم می شود و درجه حرارت آن به شدت افزایش می \u200eیابد. بر اساس تخمین های انجام شده این درجه هوای داخل سیلندر حدود 600 درجه سانتیگراد است.

  • میل لنگ یکی از پیچیده ترین قطعات است که به صورت یک حرکت چرخشی عمل می کند.
  • موتورهای دیزل شمع ندارند و آنها هوا را مکش میکنند سپس آنرا متراکم میکنند و سوخت را به داخل محفظه احتراق تزریق میکنند و گرمای حاصل از متراکم شدن هوا موجب سوخت در یک موتور دیزل میشود.
  • این موتورها از نوع موتورهای احتراق داخلی محسوب می شوند زیرا اشتعال در داخل موتور انجام می شود.
  • وقتی که سوخت دیزل به محفظه احتراق وارد شود، به خودی خود در اثر هوای بسیار داغ و فشرده احتراق می یابد.
  • سلام جناب رحمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

در پایان پیستون یکبار دیگر به طرف پایین حرکت می کند و با شروع زمان تنفس سیکل جدیدی آغاز می گردد. پیستون از بالاترین مکان خود (نقطه مرگ بالا) به طرف پایین ترین مکان خود در سیلندر (نقطه مرگ پایین) حرکت می کند در این زمان سوپاپ تخلیه بسته است و سوپاپ هوا باز است. با پایین آمدن پیستون یک خلا نسبی در سیلندر ایجاد می شود و هوای خالص از طریق مجرای سوپاپ هوا وارد سیلندر می گردد. در انتهای این زمان سوپاپ هوا بسته شده و هوای خالص در سیلندر حبس می گردد. بیشتر وسایل نقلیه جاده ای امروزی مانند کامیون ها، اتوبوس ها، کشتی ها، قطارهای مسافت های طولانی، ژنراتور های برقی سیار بزرگ، و بیشتر وسایل نقلیه معدنی و کشاورزی ، دارای موتورهای دیزلی می باشند. اما در برخی کشورها به دلیل سنگین بودن، پر سر و صدا بودن، و داشتن مشخصات عملکردی که شتاب گیری را سخت می کند، به اندازه وسایل نقلیه مسافربری محبوب نیستند.

عیب یابی موتور دیزل\xa0چیست؟

این امر کمک میکند تا مقاومت سیلندر و حلق های پیستونی نسبت به حرارت بالا رود . یک موتور برق دیزلی در مقایسه با سایر انواع، کارکرد پیشرفته تری را برای کاربر ارائه می دهد. به همین دلیل معمولا مشتریان، خریداری موتور برق دیزلی را به سایر مدل ها ترجیح می دهند. موتور دیزل معمولا به عنوان موتور مکانیکی در دستگاه ژنراتور برق استفاده می شود. استفاده گسترده آن ها در لوکوموتیوها، تجهیزات ساختمانی، خودرو، و تعداد بیشماری از کاربردهای صنعتی است.

موتور دیزل و کاربرد در صنایع و ژنراتور ها

فرآيندي است كه در آن مولكول هاي مايع يا گاز به سطح ذرات جامدي كه با آنها مجله خبری دیزل کمیته برقرار مي كنند، مي چسبند. بعضي از فيلترها آبگير دارند .آب و رسوبات سنگين در اين محفظه جمع مي شوند تا بتوان آنها را تخليه كرد. فيلترهاي ديگر يك وسيله جدا كننده آب دارند كه در از فيلتر مستقل است.

انژکتورها

بیشتر صاحب خانه ها برق تک فاز را ترجیح می دهند، در حالی که در کاربردهای تجاری و صنعتی اغلب برق سه فاز مورد استفاده قرار می گیرد. ژنراتورهای دیزل به خاطر بهره مندی از طول عمر بالا و هزینه عملکرد پایین، مورد استفاده قرار می گیرند. موتورهای دیزل مدرن کم سر و صداتر هستند و تعمیر و نگهداری کمتری را نسبت به واحدهای گازی با اندازه مشابه (با گاز طبیعی یا پروپان) دارند. وجود داشتن آلودگی و لجن در گازوئیل ها، آب و یا سایر مواد در سیستم سوخت باعث می شود تا پمپ سوخت موتور دیزل با مشکلاتی روبرو شود. به طورکلی آلودگی باعث می شود تا انژکتور دیزل و قطعات داخلی پمپ سوخت دیزل به سرعت فرسوده شوند. در نتیجه اگر در سیستم سوخت آلودگی وجود داشته باشد و یا به تازگی آن را تعمیر کرده اید باید ابتدا اطمینان حاصل کنید که سوختگی دیزل را به طور کامل تمیز کردید و فیلتر سوخت را مرتباً و با کیفت بالا تهیه کنید.

http://boostercctv.ir