این M3 CSL است که BMW هرگز نساخته است
انتشار: دی 16، 1403
بروزرسانی: 31 فروردین 1404

این M3 CSL است که BMW هرگز نساخته است


مطمئنم قبلاً به ذهن شما خطور کرده بود: "اگر X automaker ماشین Y را بسازد چه؟" چه یک مدل کاملاً جدید باشد، چه یک برش متقاطع از چندین، یا صرفاً یک تغییر کلیدی برای یک کلاسیک محبوب، آن کوچک چه می شود می تواند ماشین های بزرگ را به افسانه ها در ذهن ما ارتقا دهد.

برای من، یک حلقه ثابت از این نوع ایده ها وجود دارد. اگر جنرال موتورز یک شاسی بلند بدنه روی فریم ZR2 سایز متوسط \u200b\u200bبسازد چه می شود؟ اگر پورشه یک 996 توربو داکار کارخانه ای می ساخت چه می شد؟ چه می شد اگر تویوتا داشت به نحوی آیا توان مالی را برای گنجاندن یک دوربین عملکردی از بالا به پایین در 4Runner 2024 من جمع آوری کرده ام؟ (غیرقابل درک، می دانم)

از آخرین پروژه کانال یوتیوب GRAUSLICK، یک سوال دیگر: اگر BMW یک E36 M3 CSL ساخته بود چه می شد؟

من قبلاً به این فکر کرده بودم. من صاحب چندین E36 زمانی بودم که آنها کالاهای ارزان قیمتی بودند که بیشتر در قسمت های خودروهای دست دوم کمتر از مد روز در کناره های کاشته شده اسپوکین پوسیده می شدند. این ماشین های من به ناچار سیستم تعلیق هایشان سفت شد، موتورها تقویت شدند، و بیشتر آبروریزی ها از آن ها خارج شد تا فقط یک چهارم ثانیه سریع تر بچرخد (یا اگر از همسرم بپرسید، برای ضربه زدن به ستون فقرات قفسه سینه اش). تبدیل به پودر ریز).

اما تصور کنید اگر BMW این کار را از کارخانه انجام دهد؟

البته در آمریکا ما E36 Lightweight را دریافت کردیم، که نسخه ای از این ایده است، بدون موتور باشکوه یورو که بیش از مقدار قابل توجهی اسب بخار را فراتر از "LTW" تولید می کرد. همچنین این خودروی آمریکایی دارای دومین صدای ورودی برتر در تمام تاریخ BMW نبود (در اینجا در مورد یورو E36 صحبت می کنم، با بدنه های دریچه گاز مجزا. اولین در لیست: E30 M3 با جعبه هوای کربنی).

و اروپا E36 M3 GT را دریافت کرد که داشت موتور باشکوه یورو بود، اما به سادگی کمی زرق و برق دارتر و خاص تر از خودروی خط اصلی بود، نه موتوری که صراحتاً به "سبک بودن" اختصاص داده شده بود، همانطور که دورک های پورشه آن را می نامند.

خوشبختانه کانالی در یوتیوب وجود دارد که هدف آن پاسخگویی به این سوال است. می توانید برخی از جنبه های اساسی پروژه را در قسمت قبلی در اینجا بررسی کنید. در آن، تیم GRAUSLICK به سیستم سوخت و داشبورد E36 می پردازد و نمای داخلی هدفمند و متمرکز بر مسیر خود را برجسته می کند.

یا می توانید مانند من به وسط پروژه بروید و ببینید که چگونه موتور S54 آنها مونتاژ شده و روی ماشین نصب می شود، به علاوه مقداری اسکن سه بعدی برای ساخت پنل های داخلی سبک وزن انجام شده است، همانطور که در فرم واقعی BMW CSL، این ساختن انجام می شود. بدون وسایل ظریف مانند رادیو و HVAC کامل انجام دهید.

به عنوان یک کیسه خاک E36 برای زندگی، من این پروژه را با علاقه تماشا می کنم. E36 M3های خام و سبک وزن از نظر شخصیت و وحشی معادل 996 GT3های پورشه است. و با اضافه شدن قدرت S54 به این یکی - و با برخی از ویژگی های عملکردی بزرگ - باید یک M3 بسیار خاص باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/746082/bmw-e36-m3-csl-build/